dissabte, 25 d’octubre del 2014

carta

Un dia en el meu diari de vacances

Aquest estiu he tingut molts bons moments, dels quals ara ús explicaré un de molt especial , pel lloc, les persones, i l'ambient.

Crec que va ser un dissabte, érem jo i alguns amics, ho havíem estat planejat durant un temps. Per el mati, sobre les 10 vam anar unes 12 persones a jugar a futbol a una pista de futbol sala en Premia de dalt,, vam estar fent partidets de sis contra sis, quant vam estar cansats cadascú es va anar a la seva casa per dutxar se, una hora després vam quedar per anar a menjar al McDonald's, va ser una caminada de 20 minuts, ja quan eren les 16 de la tarda vam anar a casa d'un dels meus amics per fer un mini torneig del fifa 14 on cadascú va posar 1 euro per al guanyador, jo vaig arribar a les semifinals on vaig ser derrotat.Quan eren les 20 de la tarde vam anar a dinar a un Kebab que estava a prop. En acabar de dinar vam anar a veure una pel·lícula de terror a la casa del meu amic Adri, ens vam emportar a casa uns sustos molt grans i molta felicitat.

Aquest és un dels millors dies que e pasat en tot l'estiu, m'ho vaig passar molt bé


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada