diumenge, 14 de setembre del 2014

Tràiler de Divergent


Aquest vídeo és un tràiler d’un dels meus llibres preferits, i, està molt bé, perquè personalment, em va deixar amb moltes ganes de veure la pel·lícula i, a mes, inclou molts moments importants o destacables, des del meu punt de vista, del llibre, com quan es tira per un forat.

El que no m’agrada de l’anunci és que després de veure la pel·lícula penses “maleït vídeo que em deixa amb esperances quan en realitat la pel·lícula sembla no basada en el llibre i només té els moments importants que surten al tràiler, que per a una pel·lícula són poquíssims.

Recomanaria aquest vídeo a tots els que no s’hagin llegit el llibre Divergent

3 comentaris:

  1. Estic d'acord amb la teva opinio. Jo no m'he llegit el llibre, però he vist la peli i no m'ha semblat gaire emocionant com al tràiler. L'idea principal és molt bona, però al final no m'agrada gens, ja que, trobo bé que alguns personatges es morin, però no tots.
    Dani Garcia

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb la teva opinio. Jo nomes he vist la peli i no m'ha semblat gaire entretenida. L'idea principal és molt bona però jo crec que al final la han cagat una mica, ja que està bé que alguns personatges morin, però no tots.

    ResponElimina