divendres, 12 de setembre del 2014

El més emocionant l'intercanvi amb Alemanya

Aquest any vaig tenir la meva primera experiència d’intercanvi amb alumnes d’un institut alemany que van venir a Premià. Van arribar  molt  tard per la nit, i malgrat que ells sopen molt d’hora, encara no havien sopat.

Al dia següent, jo i la meva companya d’intercanvi, vam anar juntes a l’Institut caminant, ella es va quedar a la porta del “Insti” amb els seus companys alemanys, havien de fer una excursió per Barcelona i nosaltres vam anar a classe.

A les 14:30 vaig anar a casa com de costum i després de dinar vaig haver d’anar a buscar-la a l’estació de tren, amb altres companys de l’Institut, la Mar i el Pol.
Els vam portar a donar un tomb per Premià, amb la resta de nens de l’intercanvi, varem menjar un gelat i més tard ens vam anar a la platja.
Al dia següent vam fer una excursió juntament amb ells, i al vespre vam anar tots junts a sopar al McDonals.

El dissabte vam fer un dinar tots junts, i el diumenge els meus pares ens van portar d’excursió a Sitges i mes tard a veure botigues.

El dilluns vam tornar a fer una excursió per Barcelona amb ells, i per la tarda vam berenar la Sophia, la Jasmin, la Mar i jo, i vàrem fer un pastís a casa de la Mar. A l’endemà vàrem fer la darrera excursió i al dia següent ens vam acomiadar.
Van ser uns dies emocionants i molt divertits.

1 comentari: